Welcome to our website !

Pelin'in sahnesi

pelinin seyahat güncesi

Kelebekler Vadisi

By 14:28 , ,

Sevgili arkadaşlar merhaba.
Malum yaza çokta uzun bir süre yok arkadaşlar.Evet biliyorum şubattayız.Ama olsun ben bu yazımla size sıcağı,denizi,kumsalı özleteyim dedim.
Gelgelelim ki size de kendime de acı çektirdiğimi bu fotoğraflara bakınca anladım.





 Arkadaşlar malesef ki ne malesef adeta aptallığıma gelmesinden dolayı tüm fotoğrafları filtreli çekmişim.Neyse ki bu hariç.O açıdan buna doya doya bakın.Diğerleri renk ayarları bakımından pek gerçeği yansıtmayabilir.

Evet Kelebekler Vadisi Fethiye/Ölüdeniz de yer alan minnacık bir koy aslında
Kelle koltukta gittiğimiz bir bot macerasından sonra bol ıslanmalı olarak varıyoruz bu müthiş yere.
Ve şuna inanın ki Fethiye'de en beğendiğim yer olarak tarihe geçti.Bizim insanımız bu güzelim yere zarar vermeye başlamasını saymazsak tabi.

Bir kere burada her şey ortak yapılıyor.Eğer Vadi'de uzun süre kalacaksanız çadırlarda kalabilir priz olan 2 veya 3 odacıkta konaklayabilir,ya da prizsiz  ve banyosuz odaları da seçebilirsiniz.Ama burada gördüğüm kadarıyla özellikle öğrenciler hem burada kalıyor hem de çalışıyorlar.Tatili ve işi bir arada yürütüyorlar diyebilirim.
Yalnız böyle bir iş bölümüyle çalışıldığı için pek fazla düzen yok .Yemekler geç geliyor,tuvaletler sorunlu falan filan.Eğer çok titiz ve düzenliyseniz burası sizin için sadece günübirlik bir gezi olabilir.

Burada küçük bir de şelale bulunuyor.Ancak eğer benim gibi yükseklerdeyken aman korkuyorum aman ölüyorum diyorsanız çok tavsiye etmem.Çıkarken pek zor olmuyor da inerken ciddi anlamda acı çektim.Hatta erkek arkadaşıma beni burada bırak sen kendini kurtar bile demiş olabilirim.
Yani yükseklik korkusu filan olan böcekten tırsanlar aman dikkat!


Burada ilginç tüm yaşanmışlıklarımı rağmen ben buradan mutlu hem de çok mutlu ayrıldım.Eğer yolunuz Fethiye'ye düşerse görmeden geçmeyin :)


Not:Ben maksimum 3-5 kelebek gördüm galiba dönemi değildi.Umarım size denk gelirler.

                                      Alta yorum bırakmayı unutmayın.:)

You Might Also Like

0 yorum