Welcome to our website !

Pelin'in sahnesi

pelinin seyahat güncesi

Ah be Cumalıkızık...

By 05:37 , , , ,

Cumalıkızık Bursa'nın Yıldırım İlçesine bağlı ufak bir köy...Buraya beni ben yapan sevgili A. ile gelmiş olmaktan mutluyum.:) Cumalıkızık'a girdiğiniz andan itibaren sanki başka bir ülkeye gelmiş gibi oluyorsunuz.Çünkü o gri binalar içerisinde capcanlı bir yer burası.Yağmurlu bir günü bile sevimli insanlarının ifadesini değiştirmiyor.Daima güleryüzlü ve neşeliler...Veeee enfes sarmalar,hamur işi yemekler yapıyorlar..




Oranın ufak bireyleri de çok cana yakın ve sıcakkanlılar.4-5 yaşındaki çocukları traktör kullanırken görebiliyorsunuz.Tanışmış bulunduğum tatlı bir çocuktan sevgili A. ile fotoğrafımızı çekmesini istedim.O ise hiç üşenmeden 20 dk boyunca uğraştı...Bana bu anıyı bıraktığınız için asla unutulmayacaksınız Ufaklık. :)







Ve yazıma o muhteşem köy kahvesi ile devam ediyorum.Tesadüfen rastladığımız bu güzel yer mükemmel dondurmalara ve hayatımda içtiğim en güzel türk kahvesine sahip...Eğer kafa dinlemek şehrin o bozulmuş ortamından kaçmak istiyorsanız burayı gezi listenize ekleyin. :)

(Sadece Bu fotoğraf alıntıdır)

You Might Also Like

1 yorum

  1. Bursa'lıyım ben de. Ama bir türlü gidemedim ne yazık ki. :/
    Blog keşif etkinliğinde rastladım bloğunuza. Ben de bekliyorum sizi bloğuma. Sevgiler..

    YanıtlaSil