Welcome to our website !

Pelin'in sahnesi

pelinin seyahat güncesi

Tişikkirlir Kömür Limanı...

By 13:17 , , ,

Bana geçirdiğim en güzel 2 günü yaşatan sessiz sakin Kömür Limanıyla sizlerleyim.Gelibolu dolaylarında Saroz Körfezi'nde yer alan ufacık bir koy burası.Birkaç karavan,dalış kıyafetli amatör ve tecrübeli bir sürü dalgıç,çadırlarda konaklayan insanlar...Kesinlikle medeniyetten uzak bir yer burası.Sevgilinizle müthiş bir tatil yapmanıza olanak sağlayan müthiiiiş bir yer.Onun sayesinde tanıştım burayla.Her şeyi onunla yaşadığım gibi bir tecrübeyi daha onunla yaşadım.Dalış yaptım evet korkaktım evet çok derine gidemedim ama sadece ellerini tuttum ve o dehşet dolu tırsaklığımın sonu hatta korkumun gitmesinin üzerine bir de cesaret geldi ve ona seni seviyorum dedim(hem de suyun altındaa ihiiiii ))
Her neyse konumuza dönersek son dönemlerde buranın kalabalıklaşmaya başlamasıyla kömür limanının gerçek sahipleri biraz rahatsız olmuş durumdalar.Fazla kalabalık bir yer haline gelmeye başlamış durumda.Galiba medeniyet her zaman iyi bir şey değilmiş...
Aslında bizim fotoğrafımızı eklemek gibi bir niyetim yoktu ama dalışta yaptım demek adına eklemezsem olmaaazz.....
 Bunu mutlaka denemelisiniz.Dediğim gibi hiçbir zaman hiçbir şey için keşke yapsaydım demeyiniz Ben Demiyorum..:) 

Tekrar konumuza devam edip kömür limanına geri dönüş yapıyorum.Burada galiba Gülnur diye bir hatun var(isimden pek emin olamasam da) ve onun bir yeri var.Müthiş gözleme yapılıyor ama henüz Gülnuru görmüş değilim her neyse harika gözlemeler harika bir yer fakat fiyatlar uçuk bilginize..Ben orası yerine daha yeni açılmış olan ufak bir mekan daha var onu tercih ettim.Harika menemen yapılıyor iyi muamele ve her bütçeye uygun....
Ayrıca oraya gittiğinizde tekne gezisi yapmadan dönmeyin ben yapamadım galiba sırf onun için bile tekrar gidebilirim..
Not:Sevgili olarak gidecekler için eğer bir transporter ınız varsa çadır her daim gereksizdir.Koltuklar çıkar ve bir çift kişilik yatak sizin için onların yerini alır..
İYİ Gezmeler :))

You Might Also Like

0 yorum